08:12
Обновить
Як підвищити відвідуваність сайту ucoz - Форум
Неділя, 19.05.2024, 08:12

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Загальне » Загальний » Як підвищити відвідуваність сайту ucoz
Як підвищити відвідуваність сайту ucoz
S@DISTДата: Четвер, 01.07.2010, 23:38 | Сообщение # 1
Генералісимус
Группа: Гл.Администратор
Сообщений: 21
[ 100 ]
Offline
Отже, у нас в наявності сайт з ніякою, невеликою або середньою відвідуваністю. Хочеться, що б людей приходило все більше і більше. Навіщо? На це питання кожен повинен відповісти собі сам, тут не вдаватимемося до подробиць цього аспекту.

Етап 1.
Почнемо з того, що краще - спочатку створити сторінки, оптимізувати їх і зареєструвати в пошукачах, або створити, зареєструвати і вже потім оптимізувати.
В більшості випадків потрібно починати звичайно ж з оптимізації сторінок, щоб зайвий раз не виконувати подвійну роботу.
Але я привожу приклад зі свого досвіду, може не дуже вдалого, але, мені це нітрохи не пошкодило.

Давайте по порядку. Є сайт на Юкозі, є неймовірне бажання, щоб він шукався у всіх пошуковиках і каталогах, оптимізацію сторінки нам робити лінь, оскільки це складання семантичного ядра, аналіз конкурентів, ключових слів і тому подібне
Ми поступаємо прямим і коротким шляхом. Додаємо наш улюблений сайт на укозі в пошукачі і каталоги, не оптимізуючи сторінки. Єдине, приділяємо час складанню тексту для реєстраційних форм.
1. Назва сайту ( Веб-сервер дизайн, створення сайтів. Студія дизайну ......), відмітимо, що в назві сайту я приписав два ключові слова, у жодному випадку не пишіть більше, максимум 2-3)
2. Опис сайту (веб-сервер дизайн, створення сайтів, просування, шаблони сайтів Ucoz), відмітимо, що 2 ключових слова повторилися з назви і 2 ключових з'явилося нових
3. url сайту (пишемо із слеш)
4. ключові слова (веб-сервер дизайн, створення сайтів, просування ucoz, шаблони юкоз сайтів), відмітимо, повторюємо всі слова)
5. e-mail (краще указувати спеціальний, саме для спаму)

Приступимо:
Додавання вашого сайту в пошукачі і каталоги. Із власного досвіду знаю, яке це болісне і нудне заняття. Але є дуже мудре і ефективне вирішення даної проблеми на початковому етапі, - це автоматизоване додавання ваших юкозівських сайтів в пошукові системи, каталоги і рейтинги - програма Submitter.ru.

Що слід робити і обов'язково знати:
Додаємо свій сайт в:
http://www.yandex.ru/
http://www.rambler.ru/
http://go.mail.ru/
http://www.google.com/
http://www.aport.ru/
Для цього знаходимо на головній сторінці кожного пошукача щось типу "додати сайт" і слідуємо інструкціям.
Тепер можна чекати 2-3 тижні, за такий час пошукова система проіндексує сайт на ucoz.
Можна так само зареєструвати безкоштовні лічильники, нам же потрібна статистика відвідин, і які сторінки у нас більш затребувані?
Йдемо на http://hotlog.ru/, він забезпечує на мій погляд повну статистику, і поставимо лічильник на головну сторінку і на всіх другорядних.
Додавати на головну сторінку безліч банерів і лічильників, я б не рекомендував, адже більшість каталогів вимагають розміщення саме на головній сторінці.
Відступимо від цього правила, і створюємо окрему сторінку обміну посиланнями, кнопками і додаємо хоч скільки твоїй душі завгодно (обов'язково тільки своєї або близької тематики, тобто ucoz-тематики сайт)
Далі заводимо розсилку на (subscribe.ru або мейлліст.ru). Зрозуміло, відкривати розсилки бажано по темі сайту.
І зрозуміло, випускаємо розсилки якісно, в кожному випуску даємо адресу свого юкоз сайту.
Не прагніть вести розсилку щодня. По-перше - це велика витрата часу, По-друге - більшість не люблять, щоб їх закидали листами, їм і іншого спаму вистачає. По-третє - якісна, корисна розсилка кілька разів на тиждень, набагато краща і ефективніша, доречі той, хто підписався чекатиме її з нетерпінням.
Ну тепер можна вважати, що перше подвоєння відвідуваності сайту укоз ми зробили всього за декілька днів. Максимум - тиждень. Дивимося на лічильник відвідуваності, і готуємося до наступного етапу.

Етап 2.
Порившись по просторах Internet-a я з'ясував, що чим більше сторінок, то вірогідність того, що пошуковик видасть наше посилання по якомусь запиту вище - збільшується. Наскільки? Все пізнається в порівнянні.
Але що б на повну потужність використовувати цю можливість потрібно багато сторінок. А краще - дуже багато. Наприклад, на моєму сайті багато розділів, для кожного є свої підрозділи, опис, і свої сторінки. А кожен підрозділ зі своїми сторінками - це окремі сторінки. Зрозуміло, уручну стільки сторінок не зробити (навіть якщо Ви знайдете стільки наповнення для сайту). Тут-то і приходять на допомогу мови програмування. Робимо сайт динамічним і всі сторінки створюються на льоту.
Не забуваємо перевірити текст на помилки, це можна зробити в звичайному Word.
Багато розумних, корисних і безпомилкових сторінок, для себе і для наших читачів зробили, йдемо далі.

Етап 3.
Текстів багато, а яка ж користь від них? Ось тут ми і згадуємо про оптимізацію сайту. Напевно, багато людей шукають те, що пропонуєте Ви. Тільки знаходять вони не ваш сайт, а чужий. Значить, потрібно просуватися в пошукових машинах і оптимізуватися.
Скажу чесно. Коли я розкручував сайти з тематики Веб-портал дизайн, я не став багато часу приділяти оптимізації тексту сторінок. Тільки правильно заповнив тег title, важливі слова із словом веб-студія дизайн оформив тегом b. І до картинок приписав тег alt.
Але мені хотілося більше: - щоб лічильник крутився як у крупних сайтів, щоб мій ТИЦ був вищий за конкурентів...
Йдемо далі.

Оптимізуємо наші сторінки:
Пошукові сервери при пошуку, сайту або сторінки використовують інформацію, що зберігається в спеціальних meta-тэгах. Не всі пошукові системи і каталоги враховують мета теги, але якщо ви їх правильно написали, то гірше не буде. Теги meta не видно при прогляданні документа, але хоча помітно збільшують його розмір.

Ось декілька порад з складання МЕТА тегів:

Мета-теги вставляються в HTML код сторінки між <head>..</head> Найголовніші три теги які мають бути в кожній сторінці сайту це:

тег <title>..</title>;

мета-тэг "keywords";

мета-тэг "description". Тег title - заголовок сторінки, не повинен перевищувати встановлену довжину 75 символів (20-25 слів).
Мета-тег "keywords" - ключові слова не повинні перевищувати 200 знаків (20-30 ключових слів).
Мета-тег "description" – опис, потрібно укластися в 150 - 200 знаків (20-30 слів.)

Приклади:

<html>
<head>
<title>заголовок сторінки сайта</title>
<meta name ="keywords" content="kлючові слова">
<meta name ="description" content="короткий опис сторінки">
</head>
</html>

Існують інші META теги, але їх використовують рідше. Ось деякі з них:

<meta name ="title" content="ключові слова, словосполуки">

<meta name="page-topic" content="ключові слова, словосполучення">
В ці два теги можна скопіювати зміст заголовка тегів <title>..</title>

<meta name="abstract" content="короткий опис сторінки" >

<meta Http-equiv="refresh" content="30"> - Даний тег дозволяє обновляти сторінку через задану кількість секунд, в даному випадку 30.

<meta Http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1251"> - цей тег використовується для визначення браузером кодування мови, на якому написана сторінка.

<meta Http-equiv="pragma" content ="no-cache"> - при використанні цього тега, документ не кешується браузером.

<meta name="revisit" content="30 days"> - Цей тег задає періодичність переіндексації сайту пошуковими машинами. В даному випадку це 30 днів, це число можна змінювати.

<meta name="site-created" content="01-01-2002"> - Дата створення сторінки. <meta name="autor" content="ваші П.І.П., e-mail." > - використовується для вказівки імені автора і додаткової інформації про нього.

<meta name="copyright" content="ваша_фірма..."> - використовують для вказівки авторських прав.

Деякі пошукові сервери при індексації ігнорують вміст тега МЕТА "keywords", та зате індексують коментарії в HTML коді (це те, що знаходиться між <!-->і<-->). Багато пошукачів проглядають вміст атрибута ALT тега IMG (напис, що заміняє картинку на сторіночці). Тому цим атрибутом нехтувати не варто.

Етап 4.
Отож, розсилка ведеться, помилок немає, сторінок предостатньо, оптимізовані, але далі згадуємо про ТИЦ (індекс цитування) Під ним об'єднується декілька понять (в т.ч. тіц - тематичний індекс цитування), але нас це зараз не цікавить. Головне - чим більше посилань на ваш сайт з інших сайтів (у ідеалі - близьких до тематики до Вашого юкоз сайту) - тим краще.
Відмітимо, що в першому етапі ми додавали свій сайт в каталоги і пошукачів, щоб наш сайт був живий і працювала система відвідин.
Тепер достатньо довгий і трудомісткий процес, але цілком досяжний.
До опису сайту, який Ви указуватимете при обміні посиланнями рекомендую підійти більш-менш ретельно. По-перше, воно Вам і потім стане в нагоді, а по-друге, Ви не тільки збільшите кількість посилань, але і отримуватимете деяку кількість відвідувачів з цих сайтів.

Яким сайтам віддається перевага
Інтерес для обміну посиланнями представляють для нас наступні сайти:
Учасники каталога Yаndex;
Учасники каталога DMOZ;
Сайти споріднених тематик;
Сайти з ТИЦ >200;
Сайти з Pr>4;
Красиві і якісні сайти.

Правила обміну посиланнями.
Посилання на сайт повинне представляти із себе просте посилання HTML:
<A Href=...>Назва ресурса</a>
не можна застосовувати ніяких Java-силок типу document.location=... або window.open(URL) - роботи цього не зрозуміють. Бажано, щоб назва посилання була збільшеного розміру, скажімо, <H2>, або хоч би <B> - це ще більше підвищить рейтинг посилання в очах багатьох пошукачів.
Сама сторінка, на якій розташовується посилання, має також бути простою HTML-сторінкою. Вона не має бути динамічною, такою, що генерується за допомогою скриптів. Проте при обміні посиланнями скрипт може використовуватися, якщо при цьому йде просто модифікація, оновлення HTML-файла, який постійно фізично "лежить" в одній з тек Вашого сайту. Так зроблено додавання нових посилань на даному сайті за допомогою PHP.
У робота, який прийшов до Вас індексувати сайт, не повинно бути ніяких перешкод по дорозі з головної сторінки сайту або index.html до сторінки з обміном посиланнями- ні фреймів, ні флеш заставок, ні MAP-картинок, тільки просте пряме HTML-посилання <A Href=...> з простої HTML-сторінки. Тільки так можна гарантувати, що посилання виконуватиме свою місію, а не лежатиме мертвим вантажем.
Одне з простих рішень, яке може застосовувати навіть будь-який початківець вебмайстер, - це зробити окремий файл (хай це буде, для прикладу, links.html), в який уручну додавати час від часу нові посилання. А на своїй головній сторінці index.html (якщо тільки це не фрейм, IMG MAP або флеш-заставка) зробіть просте посилання на цей файл, от так:
<A Href=links.html>Обмін посиланнями з сайтами ucoz</a>
Цього вже достатньо. Звичайно, Ви можете посилатися на links.html і з будь-якого іншого місця свого сайту, і це навіть рекомендується для більшої надійності.

Етап 5.
Циферка піднімається, ми радіємо і на цьому зупиняємося?
У жодному випадку.
Оновлюємо сайт. В ідеалі - щодня. Міняйте обов'язково щось на головній сторінці сайту! Додайте нові сторінки. Пошукач повинен бачити, що сайт росте.
Після того, як він проіндексує сайт, через деякий час пошуковий робот зайде знову - перевірити оновлення. І якщо все залишилося як і раніше, наступного разу він може зайти через пів року, або не зайти взагалі (якщо сайт маленький). А якщо Ви оновлюєтеся щодня - робот може заходити раз в пару тижнів і триматиме в своїй базі актуальну інформацію.
Та і взагалі, якщо сайт оновлюється щодня, означає можна вважати, що автор не кинув його і він корисніший за той, який не оновлювався вже пів року, чи не так? А якщо так порахує пошукач, значить, виводити в результатах пошуку він буде Вас вище. А це додаткові, постійні відвідувачі.

Думаємо. Про що? Як це нудно і трудомістко, що б посилання на ваш сайт з'явилося у всіх великих розсилках, як зробити так, щоб вебмайстер великого ресурсу погодився додати ваше посилання до себе на сайт, щоб про ваш сайт дізнавалися все більше і більше народу..

І ще одне, про що варто подумати. Стежте за змістом сайту, обов'язково вказуйте джерело, щоб не нарватися на грубості і пониження вашого рейтингу, адже це нові посилання і нові відвідувачі.

Так, і останнє. Пам'ятайте, що якщо відвідувач, який одного разу прийшов, не повернеться - не переживайте. Але якщо таких буде більшість - ніяке просування в пошукачах не допоможе сайту розкрутитися і витримати забійну відвідуваність.
Успіхів, і створюйте по справжньому корисні та потрібні сайти для Ваших відвідувачів, і тоді все з Вашим сайтом на Ucoz буде добре.

Ось така вийшла у мене статя, надіюся що вона поможе Вам в вашій подальші роботі над сайтом.

Форум » Загальне » Загальний » Як підвищити відвідуваність сайту ucoz
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:



cs-lviv.3dn.ru © Всі права захищені! Дизайн даного сайта належить адміністратору сайта cs-lviv.3dn.ru 2009-2010 | Сайт оптимизовано під браузер FireFox Mozila. Sitemap | Sitemap-forum.
Дизайн данного сайта належить адміністратору сайта.